Galic - 2009-06-24 13:43:59

Każda postać musi mieć swoją rasę. Wszystkie rasy różnią się od siebie siłą zręcznością oraz intelektem. Siła daje dana ilość uderzenia w walce. Zręczność to szansa na unik oraz szybkie zadawanie ciosów. Intelekt to świadomość kiedy zrobić unik a kiedy uderzyć.

Ork - na start posiada:

Życie (HP): 100
Siła (SŁ): 10 + 2 co lvl
Zręczność (ZN): 2
Intelekt (IK): 5

Człowiek na start posiada:

Życie (HP): 100
Siła (SŁ): 5 + 1 co lvl
Zręczność (ZN): 4
Intelekt (IK): 5 + 1 co lvl

Elf na start posiada:

Życie (HP): 100
Siła (SŁ): 3
Zręczność (ZN): 10 +2 co lvl
Intelekt (IK): 5

Nieumarły na start posiada:


Życie (HP): 100
Siła (SŁ): 6
Zręczność (ZN): 3
Intelekt (IK): 8 +2 co lvl

Po wybraniu rasy przechodzimy do wypełniania formularza....

www.badboys95.pun.pl www.sp16.pun.pl www.farmingsimulator2009.pun.pl www.paintmen.pun.pl www.polish-drifters.pun.pl